Kızlar merhaba,
Dikmende 19 Mayıs Hastanesi var, normal doğum 2.500 sezaryen 2.950 bilginiz olsun. Belki 5 yıldızlı otel ayarında bir hastane değil ama oradaki iki doktor hakkında da güzel yorumlar okudum. Ben de nasipse doğumumu orada yapacağım. Korona nedeniyle devlet hastanelerinden korkan, özel hastanelere de 6-7-8 bin vermek için durumu olmayan anne adaylarına tavsiyemdir.
Yalnız bebek için yeni doğan yoğun bakım servisi yok bunu da söylemek gerek ☺️