2020annesi Sizinde ic bacaklarinizda agri sizi tarzi bsy var mi bisiklete binince acir ya oyle gibi dogum belirtileri arasinda mi acaba
AysennHED 2020annesi 35 haftalıgız canım bacak ağrım yok ama nefes almakta zorlanıyorum hiç rahat değilim hele ki bugün
Egeates 2020annesi ic bacak derken canim catilarindan mi bahsediyorsun. Catilarinsa normal bebek cok fazla baski yapiyor ve catikariniz geniskiyor kendini doguma hazirliyor
2020annesi Egeates ust baldirin ic kisimlari tam olarak adi ne diye geciyo bilmiyorum karimda kasilma batma vardi hastaneye gittim sancim cikti 1 cm aciklik varmis cati icin bsy demedi catiya bakma olayi nasil oluyo biliyomusunuz
Songsong Benim sankı birmoyuncagın parcaları cıkmış gibi kemiklerim kütür kütür ediyor anca bes on dakıka sonra acılıyor,Acaba magnezyum ile mi ilgili bir durum
2020annesi Songsong olabilir belki duzenli aliyimusunuz ben velbon diye bi ilac kulkaniyorum kramplar icinmis bazrn icmeyi unuttugum oluyodum gece surekli kramp giriyodu
2020annesi pinar_o_d benimki surekli agrimiyo ama bazi hareketlerde aciyo spor yapmışım ertesi gun agrimis gibi ust baldirin ic kisimi ksrimda kasilma batma vardi dr magnezyum ic dinlen dedi gecmedi yarim saat daha dinlen gecmezse hastaneye git dedi gittik sancim cikti acikli 1 cm olmus eve geldik sanci bekliyorum simdi
Egeates 2020annesi 1 cm aciklik varsa cati muayenesi yapmis o zaman size alttan canim.. Ust baldirlarin ic kisimlari muhtemelen catilariniz dan bahsediyorsunuz bebegin Kfasinin ciktigi yer oradaki kemiklere cati diyorlar.
Noyan_annesi Bende de var ama doğuma hazırlıktır diye düşünüyorum o yüzden pek önemsemiyorum neticede ağırlaşıyoruz bebeğimin kilosu da az değil ayak tabanlarım bile çatlamaya durdu o kadarı normal bence
Snmdnz 2020annesi 2 3 gundur var canm bi an geciyor seviniyorum sonra tekrar oluyor sanirim magnezyum eksikliginden oluyor bugun kullanmaya basladim bende
Gullbrk 2020annesi var canım evet uyutmuyo hiç magnezyum eksikliğinden oluyomuş gidince söylücem doktoruma
EdibeHiraToprak 2020annesi sanmam. Bacak arasini gec ne belimi tutaniliorum nede cati ağrım geçio 34 haftadan beri cekiorum yuruyemiorum yatakda saga sola donemiorum nefes alamiorum öyle diyeyim az kaldı sukur rabnim sizede yardim etsin ama o agri doğum ağrısı olmuo maalesef .suan 36+4 um desteksiz yuruyemedigim halde daha bekkiorum dogumu 37 nin sonu sezeryan ins .
Oktuayela 2020annesi vajina kemiğimi yan tarafa doğru olanlar .bazen var bezen yok gibi o agrım benimde . Penguen gibi yurumeme sebep olan bi his:(
cemre_canan1248 2020annesi 35+4 deyiz.dedigin ağrı bendede var özellikle oturup kalkarken yatakta donerken .bacağın iç kısmı vajina girişine baya bir yakin olan taraflar. Sanirim iyice agirlastigimizdan dolayı.cok zorlarsa uzanıyorum iyi geliyor.
2020annesi Kk39 Egeates esimin israryla bugun yine gittim hafif sancim vardi ebe alttan bakti bu dogumhanedekilerin elleri ne kadar agir ya nasil bastirdiysa karnimin altinda asiri bi agri hissettim normaldeki agrilar yaninda hicti dun dr bakmisti o kadar acimamisti o catala oturmayi hic sevmiyirum zaten ne zaman otursam korkudan titremeye başlıyorum bugun ebe bakarken agriyi hissedince dedim dogumda napicam insallah kolay kolay dogumlarimiz olur pıt diye dogururuz 🤦🏼♀️😄 ben simdiden korkmaya basladim