Kızlar selammm bugün 39. Haftamıza girmiş bulunuyoruz Kızımın gelmeye niyeti yok gibi 😁 Çok güzel sorunsuz bi hamilelik geçirdim sadece son 1 aydır yürüyüşe gidemediğim ve sürekli evde olduğum için ayaklarımda hafif ödem oldu 15 kilo aldım bu ara stresten daha çok yiyo insan 🤷♀️ Onun dışında kaşıntım var vücudumda kaşımaktan yara ve tırnak izleri oluşmuş durumda birde olmazsa olmazımız çatlak ve varis 😏 Sizde durumlar nedir nasıl gidiyor 🥰