En güzel hikayem ❤😍
19 şubat günü doktor kontrolüm vardı ve gittim bebeğim gayet sağlıklıydı ama doktorum kan ve idrar testi yapalım sana dedi çok kilo almışsın dedi olur dedim ama sonuçların öğleden sonra saat 3 gibi çıkar dedi olur dedim kan ve idrarımı verdim eve geldim yemeğimi yedim evi temizledim geri hastaneye döndüm sonuçlarımı aldım doktora gösterdim bu kadar kilo almanın ne önemi vardı dedi ödem yapmışsın tansiyonun yükses idrarın iltahap var senin yatırmam lazım dedi kaç gün dedim cünku dogumuma 10 gün vardı yatman gerek belkide bebeğini alabilirim dedi peki tamam diyip üzüntüyle çıktım annemi ve eşimi aradım hepsi şok oldu yatış işlemlerimi halletim saat 16.00 olmuştu dogumhaneye cıktım dogumhane derken ayrı ayrı odaları var normal dogum sezeryanda ise ameliyathane neyse annem geldi kıyafet ve bi kaç parça eşya getirdi ve konusuyoduk öyle ve saat 20.30 olmustu sonra Ebe Geldi odaya fitil gibi bişe kattı bune dedim suni sancı dedi yani doğum mu olacak dedim allah izin verirse de fitil dedigim sey ipliydi ebe cikarma bunu dedi lavaboyada gitme inadımi bas edip gittim tuvallete ve ip düştü neyse annem gitti cantalarımizı getirmeye onun yerine nenem geldi herşey çok güzel di ve saat 00.30 sonunda sancılarım başladı âdet sancısı gibiydi hem belime vuruyodu hem kasıklarıma ölüyodüm ama hemsireyi cagiriyodum durmadan ne zmn bitecek diye deliriyordum Nenemden Allah razı olsun durmadan belime masaj yapıyodu ve doktor geldi açıklığıma baktı 1 2 saate doğumun baslar dedi ve bekledim suyum geliyodu durmadan sancılardan kıvranarak en son hemsireyi gene cagirdim açılman olmus dedi hemen doğum dedi tabi elimde tlfn bi annem bi eşim durmadan arıyom esim calisiyodu 4 5 saat sonra oda gelecekti ve hazırlıklar başlamıştı doktor degismisti bayan geldi bu sefer hadi bebeğin gelmek üzere biraz daha sabır durmadan nefes al ve ıkın demişti 3 4 defa ıkınmıştım ve 20 şubat 2020 saat 06.30 da normal doğumla Bir melek geldi dünyaya bende ses felan yok bebeğim ağlıyor ama Canım annem korkmus kızıma bise oldu sesi yok diye durmadan agliyordu ve cagirdim anne gel dedim bebegimi hemen yatirdilar anneme kiyafetlerini verdiler giydirdı cnım annem sonra cok yırtılman oldu dikiş atacaz dedi 15 e yakın dikiş attılar hic umrumda değildı bebeğime bakmaktan aklıma gelmedi hersey bitti ve başka bi odaya goturduler bizi temizledik giyindik servise cikacaktık bi hemsire geldi dediki 19 yaşındasın suni sancıyla kendini ve bizleri yormadan sessiz sedasız doğum yaptın dedi doğumhane oyle seni konusuyor masallahın var dedi sonra asansöre doğru gittik eşim gördü ve sevinçten ne diyecegini bilemedi biz odaya ciktik sonra onlar geldi 24 saat kontrol altında kaldık ve en sonunda evimize Geldık ve 2 aylık olduk Rabbim kimsenin kucagini bos birakmasın herkese hayırlı dogumlar nasip etsin ❤😍