Kizlar rahim açılması nasil bir his ben ilk kızımı sezeryan ile dogum yaptım yaşamadim bu duyguyu . Simdi ise alt tarafta sanki igne batar gibi bir ağrı var arada birde zonkluo tatli bir şancı oluyor . 36+4 um acilma mi okuyor acaba ilk kez böyle oluyor anlamayadim .