Kizlar 38 haftalık gebeyim saat 6 gibi çok azıcık bı kahverengi geldi sonrasında ufak ufak yine devam etti biraz karın agrisi ve bel ağrısı var oda çok değil az doktora perşembe günü gitmiştim sancım yoktu ozmn ne yapmam lazım hemende gitmek istemiyorum bir santim açılma bile olsa hemen yatış yapıp suniyi dayiyorlar çünkü nişan gelince doğum ne zaman başlar nasıl oluyor bilgi veririmisiniz