Kapalikutu yldzpnaar96 ben yiyorum valla ben de bi türünü aşermiştim söylemeyim şimdi yedim valla 😂 Abartmadığın sürece sıkıntı yok bence
Bsrlmnemr yldzpnaar96 ben yiyorum canım ara ara çok değil.. Hamile olmadığım zaman çok yerdim şimdi engel olamıyorum kendime ama tabiki zararlı yemesek daha iyi
zglpmb yldzpnaar96 ben canım her çektiğinde yedim yani 26 haftalığım şuan daha bu akşam yedim bi 5 6 tane 😂 ama çok kilo yapıyor onu bilerek ye 😂
Unsalinn_Annesii yldzpnaar96 ben arada yiyorum vallaha çok seviyorum zaten tutamıyorum kendimi sürekli yemiyorum abartmıyorum ama arada oluyor 22 haftalık hamileyim bende canım bişeyleri abartmadığın sürece sıkıntı yok merak etme ☺️
Umutevi 21.haftadayim midem bulanirken bile isterdi canim birkac tane agzima.atardim hala yiyorum az 😀
Sermhiante yldzpnaar96 ben dedim valla oda orta boy ara ara yiyebilirsn dedi. Hamilelikte önce hiç aramadım ama artık canım istiyo
ilkbahar yldzpnaar96 ben geçen dahiliye doktorun yanında ağzımdan kaçırdım kola içtiğimi adam şok geçirdi 😵 kola mı içiyosun sen dedi 😵evet bazen dedim bişey demedi 😳😁 ama içinden saydırmıştın yuh bide insülin kullanıyon sana herşey müstehak felan diye 😄
UraSsmom yldzpnaar96 Abartmadan ye canım az nefsin körelsin ben dayanamadım artık 36. Haftam bitiyo yetti canıma dedim dün aldım yedim aslında yanına da Bi içecek var onu içmek istiyorum ama onun için direnmeye devam ediyorum 💪🏻
ilkbahar UraSsmom nefsin körelmesi nasıl oluyo kız 🤔 ben yedikçe kendimi hiç durduramıyorum 🙂 bitene kadar da asla bırakmam başlamışsam 🙄
Busra_5 Doktorum bana hep bizim için ben zararlıysa senin içinde onlar zararlı diyor 🤦🏻♀️ Zararlı ama canın istediğinde abartmadan yiyebilirsin bence üç beş taneden ne olabilir ki
Ahsend49 yldzpnaar96 evde yap cips çok basit yani canım bende öyle yaptım yedim en azından içinde ne var biliyoruz
ilkbahar yldzpnaar96 ben 14.haftadan itibaren başladım yemeğe ne zaman canım isterse yedim, bi de nedense kola ve ikisini hep yemek istiyodum 🤪 baya yemiştim ama şimdi insülin kullanıyorum 🤪 yine de yememe engel değil gene de yiyorum arada 😵
UraSsmom ilkbahar Allah seni 😅 Ya ye canın istediğinde 1 paket ufak al daha yeme yani hergün yeme tut biraz 36 hafta tutmuşum şurda kendimi 😂😂