Merveaygun Biz 36+4 olduk kizlar sizler ne durumdasiniz nasil gidiyor hamilelik 😊 kisa özet gececek olursak biz kasinti, uykusuzluk, nefes darlığı, burun tikanikligi, catlaklar artan kilo ve ödemle yola devam ediyoruz😁🤗
Ay-Bek Merveaygun 36+6 olduk biz de. Hala çok hareketliyim. Dolaplara tırmanıp iş yapıyorum. Bebeğim dönmedi maalesef. 2 aydır kafası hep aynı yerde, göbeğimin üstünde. Pazartesi günü randevum var. 37 olacağım eğer yine dönmezse sezeryan için gün verecek doktorum. Sezeryan istemiyordum mecbur kaldım 😑🤷🏼♀️
Smblgzl Merveaygun Bizde 36+4 olduk dizdekilerin aynısı bende de var kaşıntı, ödem ,nefes darlığı ,burun tıkanıklığı, uykusuzluk bacak agrısı ve bide bebeğim hareketsiz bi sağa toplanıyo bi sola
Bedriye54 Bakirdilan56 peki nişan gelmeden önce bi kaç gğn önceden anlaşılıyor mu doğum yapacağın yani karnında sertleşme kasık ağrıları gibi
Ay-Bek Bakirdilan56 Erken doğum riskin var mıydı canım? Nişan nasıl geldi ? Kan mi geldi de anladın ?
Bakirdilan56 Bedriye54 hayir bazi kisilerde nişan gelse bile dogum olmuyor suyun gelmesini bekliyorlar şu an bende onu bekliyorum
Bakirdilan56 Ay-Bek yoktu erken dogum riskim cuma günü alttan muayene oldum eve geldim 3 saat sonra sumuksu kanli geldi
Fadime3543 Bakirdilan56 Altan muayene erken olmamış mı canım belki Altan muayene olduğun içinde gelmiş olabilir
mervekhrgny Kızlar bizde 36+6 yız ara ara kaşıntılarım oluyor ve bolca uykusuzluk onun dışında iyi :) birde şu evde bunalmalar olmasa özellikle geceler
Snmdnz Bakirdilan56 yaa o bacak arasindaki agri bendede var bacaklarimada vuruyor hatta 35+1 haftaligim bende😞😞
Darkgod Bakirdilan56 ay o bende de var bir haftadır 🙄😳 bacak arası ağrısından uyuyamıyorum yuruyemiyorum
Mizrakgrkm94 Smblgzl merhabalr bende 34.haftamdayim suan ama 32de doktora gittiigimde doktorum kızımın 4 hafta onden geldiğini soylemisti yani 36 haftalık gözüküyordu :) bu dediğin belirtiler bende de oluyor hele geceleri kasinti tutuyor genelde bacak bölgemi acaba dogum belirtisimi?? Bu viruslerden dolayi cunku 3 hafta sonra gidebilicem hastaneye 🤦🏻♀️
ilkanneligim 36+4 den bende burdayım sabırsızlıkla doğumu bekliyorum arada kasılmalarım oluyor sanki kasıklarımda hayra yoruyorum bol bol kuran dinliyorum hurma alıcam pazartesinden sonra hurma yemeye de başlicam hakkmzda hayırlısı olsun inşAllah
Gamzeduru 36+5 olduk Cuma doktora gittim ultrason çok normaldı kilosuda iyi3,200 ama nst de çok az hareket ediyor.Daha önce de böyle bir kaybım olmuştu.Doktorda hareket etmemesi problem olabilir Perşembe tekrar gel dedi.Ama ben çok gerildim eşim tekrar arayınca p tesi gelin demiş canım çok sıkkın
Burcutran Gamzeduru canım öncekini nasıl kaybettin kaçıncı haftada :( anlatır mısın rica etsem benimde bebeğim en başından beri hareketsiz ilk gebeliğim 37 hafta olduk bugün benimde ultrason da falan sıkıntı yok
Negatif 36+6 olduk biz de. Yarklaşık yarım saat önce belimdenn kaaıklarıma doğru ince bir ağrı girdi. 20 saniye kadar sürdü. Şimdi saati not aldıım ve yeniden aynı şeyin olmasını bekliyorum. Ne nişanım geldi ne başka bi şey bu arada. Ama doğacağını düşünmek bile aşırı heyecan verici😊
EdibeHiraToprak Merveaygun bende ayni 36+4 . Her sey ayni alttan baski cok okuyor rabbim saglicakla almamızı sağlasın bebeislerimizi kucağımiza