Hamiş anneler sıze sorum olacaktı 38+1 oldum afedersiniz adet olmuşum gibi sancı cekıyorum kasılmalarım oluyor bide en cok belim agrıyor gecen hafta doktora gittim bebegın iyıce kanala girmiş dedı bugunlerde dogum yaparsın dedi biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🤲😍💞😘