Merhaba kızlar bende 2. Kez doğum kervanına katıldım çok şükür darısı tüm isteyenlerin başına ❤️ 18 nisan saat 4 gibi sancı girdi ve son 1 hafta 10 gündür ara ara sancı hissediyordum virüs nedeniyle hastaneye gelemedim pazartesi mecbur son muayenemi olmaya gelecektim ama gece giren şiddetli sancıyla hastaneye geldik, doktor açılmama baktı açılmam vardı nstye bağlandım sancım vardı ve sezaryene aldılar. Bebeğim 36 haftasına girmişti çantamı bu hafta sonu hazırlamayı düşünüyordum ama hazırlıksız yakalandım bu kadar erken beklemiyordum açıkçası ama beklenilen gibi olmuyor hiçbir şey eşimi eve yolladım eşyaları hazırladı getirdi beni doğuma aldılar virüs nedeniyle anne ve bebek daha çabuk kendini toplasın diye genel anestezi yapmıyorlarmış spinal oldum açıkçası burda okuduklarım ve duyduklarım sayesinde korkuyordum ama hiç korkulacak bir şey yok gerçekten iğne normal kan alınırken nasılsa en fazla o kadar acıyor minik bi elektrik çarpması gibi bacağımda bir elektriklenme hissettim sonra uyuştum midem çok bulanıyordu afedersiniz kusmaya başladım kusmam bitince karnımda bir şeyler hissettim acı değil sanki bebek hareketleri gibi sonra karnımda n’oluyo dedim aa biz bitirmek üzereyiz şimdi bebeğin çıkacak dediler Şok oldum 5 dakika sonra bebeğimin sesini duydum içim eridi ya içim, sonra temizleyip yanağıma koydular kokladım öptüm götürdüler muayene için benimde yarım saat falan dikişlerim sürdü odaya aldılar bebeğim yoktu ama… korktuğum başıma geldi erken doğduğu için ciğerleri tam gelişmemiş o yüzden şu an yoğun bakımda bende odadayım çok şükür şu an iyiyiz oğluma kavuşmayı bekliyorum dua edin kızlar bir an önce kavuşalım yavrumuza 😢 hepinize rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin, anne olmak isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah ❤️