Beyza16 Arkadaşlar 2 merhaba gebeliğim kızım ile bu gebelik arasında 3 yaş 2 ay olacak. Kızım mecburi sezeryan olmak zorunda kaldı. 2. Doğum normal istiyorum sizce mümkün mü? Tecrübeli anneler ❤️
Zehraaktas Beyza16 tecrübem yok ama tabiki de herşey normal seyrinde ilerlerse neden olmasın zaten 3 sene olmuş 2 sene sonra normal doğum yapan arkadaşlarım var😊
sukayhanacar Beyza16 genelde 5 yıl geçmesini uygun görüyo canım doktorlar ama belli de olmaz vücudun toparladıysa iç kısım neden olmasın