Arkadaşlar benim 2. Gebeliğim kızım da 97 ile kalıp 109 ile doğuma girdim 100 KG iken hamile kaldım. 11 haftalık gebeyim şu an. İlk önce yavrumun sağlığı sonra da kendi kilomu kendime çok dert ediyorum. Boyum uzun fakat derilerim çok salık. Artık bende takıntı haline geldi. Benim gibi olan olup zayıflayan var mı? Kendimi motive edemiyorum. Doğacak çocuğuma konsantre olamıyorum. 😪