Beyza78 2 cm açılmam vardı evde sancılarımın olmasıını bekliyorum sabah yürüyüş yaptım sonra geldiğimden beri normal akıntılardan farklı şeffaf uzayan akıntı geliyor sildikçe peçeteye acaba doğum belirtisi midir hala sancım yok 😱