O his kucagına alana kadar geçmiyor .Bende aynı durumdayım üstelik ben dogduktan sonra kaybettim,erken dogum oldu ve 2 gün yaşadı.Aradan 7 yok gectı şimdi tektar hamileyim 37 haftalık olacağız ama ben hep kaybedeceğim korkusunu yaşıyorum.Seni çok iyi anlıyorum kim ne derse desin o his geçmiyor .Ama hem kendimize hem bebeğimize zarar veriyoruz.İnsallah sağlıkla kucağına alırsın🙏🏻