Zahide04 Kızlar merhaba geçen gün yazmıştım hem cinsiyet hem bi kaç sıkıntım hakkında doktorumuza gittik 12 haftalığız normalde ama gittiğimizde 13 haftalık gözüktük ultrasonda 1 hafta önde gidiyorsunuz dedi doktorumuz siz de bu durum oldu mu ?
Meriwa Zahide04 1 hafta önde 1 hafta geride fark etmiyo canm ikili testin de zamanına göre değerlendirir doktorun söylemiştir de zaten
Zahide04 Meriwa Kendi ablam başka bir şehirde ebe ona sordum oda geride olması sıkıntı önde olması sağlıklı olduğunu gösterir dedi canım doktor dA aynısını dedi haftaya Salıikili taramamızvar bakalım ne olacak 😐
Meriwa Zahide04 geri olması da geç döllenmeyle alakalıdır 1 hafta tolere eder aklında olsun sorun değil yani haftasını bebek yakalar