Doğum hikayesi yazma sırası artık bana geldi güzel anneler biraz zor doğum yaptım😊 Tam 39. Haftada 1 cm açıklığım vardı 39+6 da kontrole gittiğimde doktor açıklığıma baktı 1.5 a yakın tam 1.5 bile değildi neyse muayne oldum nst ye girdim gram sancım yok fakat kasık bel ağrısından ölüyorum doktor geldi kasık bel ağrın olması güzel 3 gün sonra tekrar kontrole gel dedi ve gitti. Bizde eşimle eve döndük ama ben kasık bel ağrısınsan ölüyorum son 3 gün 10 kat merdiven çıkıyodum o günde çıktım. Bi yandan sürekli çamaşırım bir çay bardağı kadar ıslanıp duruyodu ertesi sabah biraz daha fazla ıslanmaya başladı kasık bel ağrım hala vardı bebeğimin hareketlerinide hissetmemeye başlamıştım eşimi kaldırdım hastaneye gidelim acaba su mu sancı mı anlamıyorum dedim. Hastaneye gittik açıklık 1.5 a yakın tam 1.5 bile değil doktor sancın 5 dk da bir de gelmiyor niye geldin dedi hareketlerinide hissetmiyorum diyince bi nst ne bakalım dedi ve nst ye gönderdi. Dün gram çıkmayan sancı bugün 55 60 ları görüyodu doktor beni yanına çağırdı doğum sancın yok açıklığında sana suni sancı verip yatırmam için yeterli değil böyle durumlarda sürekli gelip gitmemen ve bebeğinin hareketlerini hissetmediğin için sen en iyisi gece 12 de gel biz seni hastanede sabaha kadar kontrol edelim eğer açıklığın ilerlerse sabah fitil verip doğumu başlatalım dedi ve gece için yatışı yaptı. Eve geldik ben plates topu duş merdiven çıkma yapıyorum ama o kasık bel ağrısından eser kalmadı akşam oldu eşime ben doktora söyliyim biz hastaneye gitmeyelim sancım yok sancılarımı evde çekip hastaneye öyle gitmek istiyorum dedim ve doktora mesaj attım doktor da zaman zaman bebek hareketlerinde azalma oldu ve günlerin doldu. Bu nedenle yatışımız yapılsa iyi olur merak etme yarın doğumun olur diyince biz gece 1 de hastaneye gittik ve yatışımızı yaptık. Ama bende ne ağrı ne sancı var böyle doğumamı gelinir diye eşimle baya gülüştük. Neyse biz yattık kan alındı tansiyon vs işlemleri yapıldı açıklığa bakıldı kii açıklık 3 cm. 15 dk sonra benim sancılarım 2 dk da bir gelmeye başladı. Çok sık geldiği için canım o kadar yanıyodu ki kendimi ordan oraya atıyorum dayanamıyorum ben diye eşim sağolsun 1 dk bırakmadı beni hep omzunda gezdirdi teselli etti ama nafile sancılar beni mahvediyodu. Saat 3:30 oldu ebe açıklığa baktı 4 cm dedi ama ben artık dayanamıyodum ölüyorum ben diye bağırmaya başlayınca eşimle epidurale karar verdik. Saat 4 de epiduralim takıldı o kadar rahatlamıştım ki uyudum kaldım. Saat 6 da ebe tekrar açıklığıma baktı ama 1 gram ilerleme yoktu. Saat 8 de doktor geldi açıklık 3.5 a yakın geldiğinden beri hiç ilerlememiş niye epidural istedin dayanamadın mı diyince o kadar moralim bozuldu ki. Doktor neyse halletcez dedi ve suni sancı verilmesini istedi. Yarım saat sonra suni sancı verildi bu sefer bebeğin kalp atışları yavaşlamaya başlayınca suni sancıyı kesip bebek için serum takıldı. Serum bitince tekrar suni sancıyı az az vermeye başladılar. Herşey normal gitti ve 1 saat sonra açıklık 4 e çıktı her 1 saatte 1 cm 1 cm açılmaya başladı ama ben epidural olmasına rağmen çıldırıyodum dayanamıyorum artık ölüyorum ben diye bağıra bağıra sancıyı çektim ama inanın bugün o sancının zerresini hatırlamıyorum saat 14:30 oldu artık sancılar dayanılmaz hale geldi açıklığa bakıldı 8-9 cm 1 saat sonra açıklık tam olur dendi ama ben çıldırıyorum doktor geldi sabret lütfen bunu sen kimse için değil kendin için yapıyosun ben ne insanlar gördüm doğurmadam bile bir kere hamile olduğumu görmek istiyorum diyenleri gördüm haline şükret 1 2 saat sonra kızına kavuşucaksın vs çok güzel şeyler söyledi 1 saat sonra artık doğumhaneye gidiyoruz diyip beni doğumhaneye götürdüler. Doğum başladı doktor çok güzel ıkınıyosun 3 ıkınmada gelir hiç merak etme dedi başta çok güzel gitti hadi son kez hadi son kez deniliyodu ama bi türlü kızım gelmiyordu 2 hemşire birden bastırıyolar ama yok gelmiyor artık gücüm kalmadı ıkınmaktan çatlıcak hale geldim ama yok gelmiyor elim ayağım boşaldı kendimden geçtim doktor bi yandan kendine gel bebeği riske atıyosun diye bana bağırıyor bi yandan kızlara bastıramıyosunuz diye bağırıyor doktor strese girdi başka doktor daha çağırın dedi ben hala ıkınıyorum ama yok gelmiyor dedi ben ıkınırken bayıldım beni ayılttılar kalk çabuk diye o sıra kesi atıldı sanırım kalktım bir ıkınmada bebeğim geldi o kadar yorulmuştum ki kendimi salıverdim ama bebeğim ses çıkarıyodu ama ağlamıyodu ben kendimde değilim ama ağlıcak mı yaşıyo mu diye soruyorum ama herkes bebeğimle uğraşıyodu 5 dk sonra ağlamaya başladı kanalda fazla kaldığından strese girmiş ve hızlı hızlı nefes aldığından dolayı yoğun bakıma aldılar kucağıma alamadım koklayamadım ama iyi olsun başka bişey istemiyorum doğum bitti herşey kabus gibiydi kendime gelemedim ama şuan inanın hiç bir acıyı hissetmiyorum bi an önce bebeğim gelsin diye beklerken bebeğimin bi kaç gün yoğun bakımda kalacağını ve göstermeyeceklerini öğrendim sabır dedim kucağıma alacağım gün de gelecek. Gece dikişlerim çok yandı 5 tane dikişim vardı 2 saatte bir süt sağıyorum bebeğim çıkınca içsin diye. Bugün saat 12 de çıkış yaptık sabah kalktığımda ne ağrı ne sızı sadece bebeğimi göremeden çıktığım için üzülüyodum. Hastaneden çıktık eve yaklaştığımızda doğum raporunda erkek yazdığını görmemle hastaneye geri dönmemiz bir oldu şok olmuştum raporun birinde kız bebek dünyaya geldi yazarken diğerinde erkek bebek yazıyodu görmedem acaba erkek mi diye şüphelenecektim. Hastaneye gittik raporlar düzeltilirken ben yoğun bakıma indim ve durumu anlattım ne olur içeri girip görmiyim ama bi telefon veriyim resmini bari çekin dedim. Hemşire bekle içerisiyle konuşayım dedi 5 dk sonra elinde önlükle geldi Allah razı olsun dünyaları verdi sanki bana önlüğü giyip ellerimi yıkadım. Bebeğimin yanına gittim o kadar güzeldi o kadar duygulandım ki hemşire bişey demedi ama ben çok kalmak istesemde hemen bakıp çıktım. Her işte bi hayır varmış. Şimdi kızımı alacağım günü bekliyorum. Benim doğumum zor oldu ama inanın değer. Dün çektiğim acıları bugün hatırlamıyorum bile. Hepinize güzel doğumlar diliyorum size tavsiyem sancılarınızı evinizde bekleyin ve herşey için sabredin. Uzun oldu hakkınızı helal edin.