Yaklasık 15 gün önce sezeryanla dogum yapmıs biri olarak. Gaz cıkarmam istendiginde cok agrı cektim. Gazı cıkaramamıs olsaydım bi gece daha kalıcaktım hastanede. Yanınızda mutlaka kayısı kompostosu götürün. Benim annem hemen komposto yaptı gercekten cok işe yaradı o gün taburcu edildim. Şimdiden hayırlı dogumlar dilerim 🙏