Kızlar 8+3 günlük hamileyim. Benim sürekli kanamam oluyor kanama dediysem de kırmızı değil koyu kahve ama sürekli geliyor geçen doktoruma söyledim kanaman hiç hoşuma gitmedi verdiğim progestan ilacını artık her gün iç dedi önceden sadece kanaman olduğunda iç demişti ama gergin içmeme rağmen bugün 2 kez ayni şekilde kanamam oldu ve böyle nokta gibi parçalar döküldü daha oncede olmustu bu şimdi ne yapacağımı bilmiyorum yardım eder misiniz benim gibi olanlar var miii😔😔