Happpm
Benim de o haftalarda benzer ağırlarım olmuştu, dr a gittiğimde bana bebişin doğum pozisyonu aldığını, o yüzden bu ağrılarımın normal olduğunu söylemişti. Bebişin duruşunun değişmesinin yanısıra, kilo alması ve tabii ki rahmin genişlemeye devam etmesi de bu ağrıların sonucu olur demişti. Eğer kanama, sıradışı bir akıntı ya da hissiniz yoksa, normal olduğunu düşünüyorum. Ancak her hangi bir sıkıntınız varsa mutlaka doktorunuza danışın ve hatta kontrole gidin.