Zehranur58 Kızlar kaç gündür sağ tarafıma kramp griyor karnım taş gibi oluyor bazen sancılı oluyor belime faln ağrısı vuruyor alt tarafimada iğne batması gibi hissediyorum doğum belirtisi mi bide beyaz akıntım çoğaldı
tekiz Bende 39+0 haftalığım.. bunları bende yaşıyorum ama önceki haftalarda da yaşıyordum. Sanmıyorum doğuma ait olduğunu..
ZEHRABETL Doğum sancısı olsa acı seviyesi ve sıklığı artardı. Eğer bunlar yok ise doğuma hazırlanıyordur bebiş.