Glhn16 medine02 37+2 olduk çok zorlaştı son günler kızlarımda böyle zorlandığımı hatırlamıyorum erkek bebiş dedikleri kadar zormuş i☺️
asyaa15 medine02 37+6 yız. Nefes alamıyorum. Artık gelsin diyorum oğlum. Sancılarrı hissediyorum artık geceleri özellikle rahmimde
Halime32 medine02 37 haftaligiz nst de sanci cikti bebegin kafasi kanala inmis heran dogum olabilir😂seviniyorum valla ama suanda bi sanci girdii valla kalkamiyorum hayirliai artik
medine02 Glhn16 allah yardımcınız olsun inşallah ben ilk oglumda cok iyiydim ama. kizin da cok rahatsızlandım kaldi 9 günüm doğuma dua edin sezeryanliyim
medine02 asyaa15 ilk hamilelik mi ben oglumda 42 haftalık doğurmuştum ne sanci ne su ne de nişan gelmisti
medine02 Halime32 hadi bakalım hayirli haberlerini aliriz insallah sende buraya dogum hikayeni atarsin artik 😊👏🤲
T_ak Normal olarak ben 36 haftalığım ama doktor bana 37 olduğunu söyledi yani gelişimi 1 hafta öndeymiş iki gündür de bacaklarım çok ağrıyor ve sürekli terliyorum evde tişört giymeme rağmen Ağustos sıcağında gibi hissediyorum kendimi normal mi sizce ya😥
medine02 T_ak normal ya bende öyleyim bi sıkıntı yok yani rahat ol bebeğin o de olması da iyi benimkine mesela 1 hafta geride dedi doktor gelişimi ama sıkıntı olmaz dedi