37+6 haftalık hamileyim dünden beri iç çamaşırımda ıslaklık farkediyorum hatta giydiğim zıbın atlete kadar hafif ıslak oluyor cuma günü nst ye bağlanmıstım sancılarım cıkmıştı 60 ile 90 arası suyum mu sızıyor yoksa sulu akıntı mı anlayamıyorum ilk gebeliğim neden böyledir sizce biraz fikir alabilir miyim