Sukran34 Merhaba hamile anneler ben 22+3 haftalık hamileym.Balik sevmiyorum yiyemiyorum da bu durum bebeğimin gelişimini engeller mi ilk anneligim tecrübeli annelerden yardım istiyorum.😑
firdevs Sukran34 ben hiç yemedim Doktorum yiyormusun diye sormadı bile kullandığım vitamin tüm ihtiyaçları karşılıyormuş canım balık hapı da kullanmıyorum 29 haftalık hamileyim 🤗
Sulegorkemakyol Sukran34 çok sıkıntı olucağını sanmıyorum ben normalde çok severim ama hamileliğimden bu yana balık nasıl yersem yiyim tokuna sanki zehirlenmiş gibi oluyorum bir ilkinde hastaneye kaldırdı eşim zehirlendim sandık o kadar yani şimdi yemiyorum
Zeynpaysimannesi Sukran34 bende hiç sevmem balık ve yememde ama doktoruma balık yemediğimi söyleyince omega 3 bebeğin beyin gelişimi için önemli bu yüzden balık yağı hapı verdi onu kullanıyorum
Sukran34 Sulegorkemakyol Çevremdeki herkes beyin gelişimi için önemli diyor o yüzden endişeleniyorum bende.
Gazel Sukran34 canım ben normalde çok severim ama tiksintim yiyemiyorum balık hapı kullanıyorum bende 15 haftadan belli 24 haftalığım şuanda dktrna söyle sana balık hapı yazar
iremapo Sukran34 evet beyin gelişimi için çok önemli balık yemiyorsanız mutlaka hap olarak alın şimdi başlıyor 5 yaşına kadar devam ediyor beyin gelişimi
firdevs Sukran34 ceviz ye canım hergün 2 tane beyin gelişimi için o da çok iyi gelir ama fazla yeme çünkü yağlı olduğu için vücutta kalıyormuş 🤗
Sulegorkemakyol Sukran34 banada söylüyorlar bunu ama yapabilicek birşey yok eğer balık yağı hapı alma şansın varsa onu al canım ben onlarıda kullanıyorum balık içeren hiç birleşi tüketemiyorum ne yazıkki
Heather Sukran34 ceviz falan tüketebilirsiniz yerine. Netten bakatsanız besin değerlerini karşılayacak diğer yiyeceklerle eksiği kapatabilirsiniz diye düşünüyorum.
Sukran34 Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için söylediklerinizi mutlaka uygulayacagim allah hepimize cocuklarmzi sağlıklı bir şekilde kavuşmamızi nasip etsin.🤗😌😊
CerenSelvi Sukran34 ben de tiksindim bu süreçte şu an bile midem bulandı 😅😅😅 omega 3 içiyorum her gün şimdilik her şey yolunda