12.haftamin ortalarimda kanama yasadim ama serumla hemen kontrol altina alindi. 14+1oldum hala kahverengi akıntı yaşıyorum ped doldurcak kadar degil ama geliyor surekli peceteye sildikce falan ozellikle 2 haftadir surekli yatiyorum sadece wc ye banyoya kalkiyorum bebegin esinim altinda cok olmayam kanama lekelenme gorduydu ptesi tekrar gidicem doktora ama boyle olup kucagina alan var mi kotu haber duymaktan korkuyorum psikolojim bozuldu iyice:(