Kizlar 30 haftalık gebelik de iç camasarim da avuç içinden daha az ıslaklık oluyor bir haftadir.malum şartlarda doktorumun randevusu 2 Mayıs a verebiliyor en son 2 hafta önce gitmiştim suyuyla ilgili birşey söylenmedi .beyaz şeffaf bir sıvı geliyor suyun gelmesi sızıntı şeklinde olduğunda nasıl oluyor ?ayırt edici bir özelliği var mı ?