SevilayBayram Arkadaşlar sadece bendemi oluyo ya. Akşamları şişkinliğim hazımsızlığım oluyo ve sabahları kadr rahat geçmiyo. Soda da içiyorum yemekten sonra ama inanılmaz ağrı oluyo.Çok baskı oluyo neden acaba
Hazalperi SevilayBayram aynı durumdayız sanki hiç bağırsaklarım çalışmıyor akşam yemeğinden soğudum ya aç durunca çok rahat oluyor
Busraee SevilayBayram şuan bende o durumdayım yatıyorum olmuyo oturuyorum olmuyo ayağa kalkıyorum olmuyo nolucak böyle bilmiyorum
Hicoli Ayaklarını üşütüyosundur. Benimde hep oluyo. Vücut sıcak biz terliyoruz hissetmiyoruz ama atlet giymiyosan çorap giymiyosan veya herhangi bi yerden yel alıyosan o yüzden olabilir. 🤷🏻♀️
SevilayBayram Valla evim sıcak üşüttüğümden olacağını pek düşünmüyorum. Ama akşamları yediklerimizi sindiremiyormuyuz onu anlayamadım. Bi çorba içsek daha rahat etcez sanki. Ama o zamanda doymuyoruz 😂 nolcak bu durum ya
Sermhiante Benimde oyle ya erken de yesem geç de yesem şişiyo. Çok da yemiyorum aslında ama anlamadım üşütüyo olabilirim