Kizlar 9. Ayima geldim ve sukur rahat iyi bir hamilrlik gecirdim hem cok arastirma yaptim hem deneyimlerimi hemde tecrubelerimi paylasmak istiyorum
*ilk 3 ay folik asit ihmal etmedim mutlaka duzenli bir sekilde aldim ilsc hatirlatmasi yaptim
- 3 ay sonra vitamin hapimi da duzenli kullandim bol su ictim süt yumurta meyve ceviz mutlaka her gun tukettim d vitaminini 9 ay boyunca kullandim
- bacak kramplarina agrilarina magnezyum kullandim soda ve muz da cok iyi geldi
- vucut catlaklarinin tamamen grnetik oldugunu dusunuyorum cunku hic birsey kullanmadm catlagm yok ama genetiktr varsa icerigi temiz bi krem kullanilmali
- dogum cantam 33 haftamda kesin hazir oldu cunku dogum bu isimi garantiye aldm
- ikili tarama detayli ultrasyon seker yuklemesi ve tetenoz asimi mutlaka oldum ihmal etmedim
- bebegin ihtiyaclarini cinsiyeti belli olduktsn sonra yavas yavas aldm 33 haftada tsmamladim bir anda maddi olarak yuklenmedim
- 30 haftadan sonra iki saat icinde 10 hareket kuralina dikkat ettim takip ettm
- 11 haftamda kahve bi akintim oldu onun icin acile gittim cunku hamileliktr kanama ne olursa olsun normal kabul edilmez gittim ama bir sorun cikmadi doktorum iliski kisitlamsti bir kac hafta
- bel agrimin yogun oldugu gunlerde ilik dus alip uzandim
- bas agrisina nane yagi ile basima masaj yaptrdm benim tecrubelerim bunlar