Huri_07 Ben tam 30 haftalık oldum ve 2 gündür maf oldum ağlamaktan ayağimda kasılma oldu sağ tarafımda basamadım üstüne bi çalışıyordum akşama 5 kadar gene hafifdi ama 5 den sonra siddetlendi üstüne basamadım işyerinde eve arkasim bıraktı ama merdiveni çıkamadım gece ağrıdan duramadım eşim zeytin ya vikis sürdu ama banamisin demedi sizinde böyle oldumu?
eminee0707 Huri_07 benimde çatı ve kasik ağrım var resmen yürüyemiyorum belime vuruyor böyle bi ağrı görmedim 😔
Greyy90 Huri_07 33. Haftam 30. Haftadan bu yana o bacak ağrılarım beni mahvediyor özellikle gece tutuyor ve naparsam yapayım geçmiyor 🤷🏻♀️ Doktora söyledim magnezyum maden suyu bunlara devam ona rağmen oluyorsa yapcak birşey yok dedi mecbur çekiyorum zaten uyku kalitem sıfır bide bu çıktı 😒 sonra çatı ağrım bel ağrım bazen kalçama vuran cinsten ağrılar yuvarlansam bundan iyi meğer bu zamana kadar hamileliğin balayındaymışım tüm çilekeş haller 30.dan sonraymış😂
Deleted5544 bende her gün magnezyum içmeme rağmen dün gece bacak kasılmasından uyuyamadım resmen. 2 tane alıcam artık günde. sizde kullanıyor musunuz? 31+2yim
Huri_07 Deleted5544 ben kullanıyorum vitamin falan oda kalsiyum falan içeriyor ama böyle bi ağrı görmedim ben dün
OzgeSelcuk Hkmt benimde sırt ağrım çok fazla bende 30+1im. Özellikle gece yatağa yatınca nefesimi kesiyor ağrısı. Bir de pöçüğüm çok ağrıyor bazen dayanamıyorum ağrısına😔 sırt ağrımı secde pozisyonunda durduğum zaman rahatlıyorum bi nebzede olsa. Öneririm sizede..
OzgeSelcuk Evita dövülmemiş kahve çekirdeği çiğneyin 4-5 adet. İnanın rahatlıyorsunuz. Yaklasık 6-7 haftadır çok fazla mide yanması yaşadım ne yaptıysam geçmedi en son kahve çekirdeğinde buldum şifayı. Ha bide sıcak şekerli suda ☺️
Hkmt OzgeSelcuk bende 32+3 sırt beni bitirdi resmen yanıyor bildigin normaldir insallah cok zorlanmaya başladığımı hissediyorum Rabbim hepimizin yardimcisi olsun insallah hele ki bu gunlerde 🤲
OzgeSelcuk Hkmt aynen öyle amin canım artık son zamanlardayız ağırlaştık. Allah yar ve yardımcımız olsun hepimizin 🤲🏼
Busraaylmz19 Bende de sırt ve bacak ağrısı kasılması çok fazla bide uykuya çok düştüm ben sizde de oluyor mu sürekli uyumak istiyorum doyamiyorum uykuya Tabi geceleri değil gündüzleri sürekli
Huri_07 Busraaylmz19 uyku bende çok sorun olmuyor çok aramıyorum gündüzleri sürekli çalıştığımda uykumu falan dağıtıyor sen insanlar uyku kalmıyor 😂 ama agrım oluyor ayaklarımda
Tedirgin2 30+1 bende kizlar peki bebek bir yerde toplanıp karnınızı şişiriyor mu 1 haftadır çok sık yaşıyorum
Tuba3466 Kramp giriyor bi anda gece gündüz demiyor bi kaç haftadır var. İki kalçamın arası kuyruk sokumu agrım var. İdrar torbama sanırım bebek bişey yapıo o ara baya sızlıyor. Bıcak batar gibi agrılarım oluyor altlarda. 30 +3 üm bende. Salı kontrolum var. Bakalım 2 aydır gitmiyorum ne diyecek doktor
Yenihamile11 30+4 Mide yanmasi ve kuyruk sokumu agrisi,ayakta kramp ağrıları korkudan gerilemiyorum Doğum yapıyım ilk isim buram buram gerilmek olur heralde Birde düzensiz uyku Işın kötüsü doktorum hastanede degil kontrole gidemiyorum