aLmisMomS bende de 2 hafta sonra nst takibine başlanacak. Çok şükür herşey yolunda. Kızım 10 gün ileriden gidiyor 🥰 azıcık suyumuz azmış oda bu ara su tüketmiyorum ondan herhalde. Bolbol havuc suyu, elma suyu ve armut suyu iç bebeğin suyunu arttıyor dedi. Kızım kemik kısmına doğru başını sokmuş yavas yavas doğuma hazırlıyormus kendni☺️😘