Merhabalar hanımlar 30+2 olduk bebeğimin son kontrolüne dün gittik her şey normal çok şükür. Ama bir durum yaşıyorum normal mi değil mi anlayamıyorum karnım sertleşiyor sadece bir kısmı mesela sadece sağ tarafı sanki kızım kendini top gibi yapıyor orada oynuyor. Hatta öyle toplanıyor ki kanım taş gibi oluyor elimi değdimde. Gerçekten canımı acıtıyor biraz Ama taş gibi olduğu yerde de hareket halinde.
acaba bu durumla karşılaşan var mı bir sıkıntı işareti mi yoksa büyüdüğü için yeri mi daralıyor normal mi?