yft Merhaba kızlar 🌸 noktabebe İstanbul mağazasından veya sayfasından alışveriş yapan var mı, ürünleri nasıl? Tecrübesi olan paylaşabilir mi? 🌸
esraaoz Ben almadım oradan ama çok yakın bi arkadaşım aldı bebek odasını oradan hizmetlerindende ürün kalitesindende çok memnun kaldığını söylemişti.Bende onun tavsiyesiyle oraya bi bakacam
yft esraaoz teşekkür ederim cevap için 🌸ben de gidip bakmak istiyorum ama virüs yüzünden gidemiyoruz. Fiyatları uygun geldi kalitesinden emin olamadım
yft Elcinszr takım olarak mı aldınız yani yatak nevresim sepet beşik içinde olan kampanyadan ? Yatağın falan kalitesi nasıl
yft Gokcylan teşekkür ederim canım ben de gidip bakmak istiyorum her şey biraz daha düzelince🤷♀️ 27 hafta olduk ama virüs yüzünden hiç bi şey alamadım burdan araştırmaya başladım🌸
esraaoz esraaoz 28 haftalık olduk ufaktan araştırmaya basladım artık kıyafetleri hazırlayıp yerleştirip kafam rahat olsun istiyorum ama nasıl olacak böyle bilmiyorum
yft esraaoz düzelmezse ben de internetten helledeceğim artık gerçekten zor bi döneme denk geldik. Hayırlısıyla gelsin de meleklerimiz geresi önemli değil artık
yft Gokcylan aaaa aynıymışız ☺️ Çok iyi olmuş gerçekten hazırlamanız. Ben de aceleci davranmayım dedim ama malesef hiç bi şey planladığımız gibi olmuyor hayırlısı artık 🌸
esraaoz yft aynen bende internetten halletmeye başlayacağım ne yazık ki.Amin herkes evladına sağlıkla kavuşsun💜