Kızlarrr 6+4 hamileyim kanamam var dün gece acile gittik kanama rahimde geliyor ama kesenin etrafında herhangi bir kanama yok ama düşük riskin var dedi doktor ama çok aşırı Bi kanamam yok lekelenme şekilnde geliyor ve şuanlık kesildi çok şükür ama korkuyorum🤦🏻♀️ böyle olup düşük yapan var mı?