Cemre-1993 İi akşamlar kızlar . 21 haftalık gebeyim Son bir haftadır ayaklarımın altı yanıyor sizce neyden kaynaklanıyor kansızlık var bende ama acaba kansızlıktan dolayı mı yanıyor yoksa başka sebebi var mıdır .Ne yapmam gerekiyor sizce
[silindi] Cemre-1993 bende aynı durumdayım 25. Haftadayız bizde geceleri zar zor uyuyorum bacaklarım ağrıyo ayaklarım yanıyo altları durduk yere terliyo neden hiç bir fikrim yok 🤷♀️
Sinemes Cemre-1993 Ayakta fazla duruyorsan ondan da kaynaklanabiliyor 🙄 Sirkeli bir bezle ayaklarınıza masaj yapın hem serinletiyor hemde birkaç gün rahat ediyorsunuz. Benim deneyimim bu yönde ☺️
cocukgelisimcianne_ Cemre-1993 bende 20 haftalık gebeyim oğlum olacak aynı dert bende de bar ayaklarımın altı sırıl sıklam oluyor altlarını ateş basıyor değişik bende anlamıyorum geçen gece uykudan uyandım ayağımın altındaki ateşten genelde kansızlıkta ayak üşüyor inşallah şekerimiz yoktur benim aklıma şeker geliyor kendimde ondan şüpheleniyorum
Nuros Ayak yanmasi bir cok sebepten olabilir, ama Benim ilk aklima seker geldi, doktora gittiginde sekerine baktir canim,insallah bir sebebe bagli degildir ve biran önce gecer😍😍