BegumIscanTunc Fatmazehram ben gittim canım 5+1 keseyi gördüm 7+ kalp atışı için gidicem önlemini alıp gittikten sonra bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum maskemi eldivenimi jelimi aldım gittim ☺️☺️
Mervegcl Fatmazehram biz de 5+4 teyiz hiç doktora gitmedim ama çarşamba gidicem dayanamıyorum artık ne durumda olduğunu görmem lazım 🤭
Smaksman Bende gittim 5+6da keseyi gordum persembe gunu gidip kalp atışlarını dinlicez önlemimi alip gittim