Doğum yapan annelerin hikayesini okuyup inşallah Bende görürüm o günleri derdim. Çok şükür kavuştum yavruma 1 hafta once. 2 kızım var biri 13 diğeri 10 yaşında. 10 yıl sonra bebek özlemi arttı önce kimyasal gebelik 6 ay sonrada hamile kaldım 6 ay kasık ağrısı çektim sonra hamilelik şekerim çok yüksek çıktı sıkı bir diyet ve insülin kullandım doğumunda korona hastalığına ve dışarı çıkma yasağına denk geldi hep üzüntülü tedirginlikle geçti hamileligim doğumum sezaryanla oldu spinal sezaryanla başlayıp ağrı çekmekle genele döndü tekrar uyandım acı içinde bitti sezaryanim. Sonrasında sütüm gelmedi çocuğum iyi beslenemedi sarılık başladı 3 gün sonra geldi sütüm ama sarılık hâlen geçmedi.kendisine hayran bırakılacak bir tatlılığı ve kokusu var bütün zorluklara değer. Iyiki doğurmuşum seni tatlı oğlum. Şu zor günleri sağlıklı bir şekilde geçirip güzel günler göreceğiz inşallah.