Arkadaşlar Merhaba. Ben 7 hafta 5 günlük gebeyim ve 5 haftadan sonra aşırı miğde bulantılarım başladı.Serum yemeden iyi olamıyordum,doktorum Zofren adında ilaç kullanmamı önerdi 2gündür sabah akşam olmak üzere bu ilacı kullanıyorum.Beni rahatlatıyor ama bebeğime zarar verirmiyim diye düşünmeden edemiyorum.Doktorum zarar vermez dedi ama kullanan var mı yinede iyi bişeyler duymak istiyorum😔yada çevrenizde kullanıp doğum yapan var mı acaba??