Merve16361 merhaba ben şuan 37.haftadayim.bana da ayni şekilde su fazlaligi olduğunu söylemişti drum.ayrintili ultrason da sorun yoktu şeker yükleme sonucu da normal çıktı.bazen herhangi bir sebebi olmayabilir demişti drum. sadece ben çok meyve suyu içmiştim katı meyve sıkacağı ile sıkıp 🙈 hamurisi ekmek tatlı ve meyve suyunu kesmemi söylemişti ve dediği gibi bunları kesince düzeldi.suyun fazla olması erken doğuma sebep olabilir demişti şükür biraz dikkat edince normale döndü.endise etmeyin kendinize iyi bakın bebeğiniz sağlıkla gelsin inşallah 🌸