Ulkutekin Her gece yatmadan tüm doğum hikayelerini okurdum ve bende birilerinin heyecanına ortak olmak için doğum hikayemi yazacaktım. 3 nisanda kontrolüm vardı doktora gittik ve 1 cm açılma olduğunu bebeğin kanala indiğini ve 1 hataya kalmayacağını söylemişti doktorumuz. 1 hafta bekledim ve hala yoktu bu arada sancılarım çok hafif oluyordu. Yasak nedeniyle annemler şehir dışından gelemeyecekti fakat izin alıp geldiler . Bende artık doğumun başlamasını istiyordum ve 10 nisan günü suni sancı ile başlatmaya karar verdik.38+6 da cuma günü sabah 6 da hastaneye yatışım yapıldı. Suni sancı verildi . Önce hafif dozdan başlatıldığından hafif hafif kasılıyordum sadece . Saat 4 e kadar böyle devam etti. Sonra sancılar dayanılmaz hale gelmişti. Ebe sıcak su tut demişti. O kadar kaynar tutmuşum ki bacaklarıma kadar yanmışım ama farkında bile değildim. Sancı geldikçe pilates topunda zıplıyordum. Ebe gelip muayene etti açıklık 5 cm olmuştu artık epidural olabilirdim. Belden iğne kısmı acıtmadı canımı. İnanılmaz rahatlık geldi sonrasında. Saat 6 ya kadar rahattım. Sonra aşırı büyük tuvalet isteği ve sancıları hissetmem geri gelmişti. Eşim aşağıya inmişti annemlerin yanına. Dayanamıyordum koridora çıkıp doğuruyorum dedim😂 Ebe geldi kontrol etti ve doğum başlıyor dedi.hemen eşimi ve fotoğrafçıyı aradım. Epiduralin etkisi geçmişti 2. dozu vurulucakken doğuma gittim. Ikınma anlarında çok çığlık atmaktan iyi ıkınamadım. Sonra bir anda mucizem doğdu💕 inanılmaz bir acıydı. Saat 19.01 de doğmuştu . Doğumhaneye girmem ve doğurmam 25 dakika falan sürmüştü.Sesim kısılmıştı çığlık atmaktan ama minik kızıma herşey değerdi❤️ Açıkçası doğumdan sonra asla normal doğurmam birdahaki demiştim ama galiba en doğru karar normal doğum. Şuan hiç pişman değilim. Kızım bugün 8 günlük oldu🥰🌸
Tgbb Ulkutekin ben de çok korkuyorum normal doğumdan 37. Haftadayız pazartesi yeniden kontrole çağırdı 1 hafta arayla. Sezaryen isteyebilirim böyle söyleyince siz de iyice cesaretim kırıldı.
Gul6100 Ulkutekin allah bagislasin yavrunuzu masallah 🤗 tek takildigim sey fotoğrafcı girebiliyor mu doguma ki ?
zhraaaa Ulkutekin allah anali babali, sağlıklı sıhhatli büyümeyi nasip etsin❤️ bu arada annenler nasil izin aldi acaba? burada birçok red aldik postu okudum ve biraz korkuyorum açıkçası bu durumdan.
tazeanne5490 Ulkutekin Hayırlı olsun sağlıkla büyüyün inşallah🙏 benim de merak ettigim konu seyahat izni icin ne yazdiniz neler yaptiniz ve bir de 3 gun sonra donmek zorunda mi ailemiz geriye?@
U-aksy Tgbb Herkezin doğum hikayesi farkli kuzum korkma 2 3 saat suni sanci cektim bende esim kayinvaldem annem hepsi yanimda sirtmi avusturuyrdu doktor cok zor demis acilmasi az demis aradan 1 saat snra 9 santm olmustu birden bire. Ve dogru 2 3 ikinmayla bebegim dogdu snrasi hc aci yok. Sakin korkma bence o an en guzel anlardan biri 😍
Sldglsn Gul6100 evet hem bunu merak ettim hemde benim ailem de il dışında izin işlemini nasıl yaptınız ?
Zeyzey90 Gul6100 Bende ona takıldım hastane nasıl fotoğrafçı kabul etti acaba? Kapı süsü bile astırmaya izin vermiyorlar bu dönemde
Ozlemooo Zeyzey90 benim dr hastanemde kabul ediyor bir kişi doğuma giriyor ve fotoğrafcı da alıyor “acıbadem” farkı sanırım🤷🏾♀️
Pudrakokusu Dogumhaneye girerken ne giydiniz, gecelikmi pijamami,hangisi rahattı,çantaya giyecek ne koymustunuz,neyi hiç kullanmadınz mesela fikir verirseniz harika olur tesekkürler 💜💜💜💜
Zeyzey90 Mekamu Çığlık atıp bağırmaktan sesim kısıldı doğru ıkınamadım diye yazıldığı için korkmuştur hanımefendi belki. Ama herkesin ağrı eşiği farklı kimisi de çok kontrollü tolere edebiliyor🤷🏻♀️
Zeyzey90 Ozlemooo Acıbadem JCI standartlarıyla çalışan en titiz hastane gruplarından biri bu kadar riskli dönemde fotoğrafçı kabul edilmesine şaşırdım ama belki şube bazlı bi karar olabilir, Maslak şubesinde kabul edilmiyor mesela. Hayırlı olsun👼🏼
Yarenmerveyildiz Ulkutekin ya şuan bana umut oldun Allah senden razı olsun salı günü suni sancıyla doğum yapacağım ve nasıl olcak diye 2 gündür iki gözüm iki Çeşme korkudan ama gerçekten teşekkür ederim ♥️
Seymabebgm Ulkutekin bende normal dogum cok istiyorum 36 haftamdaym pazartrsi cati muaynesi olcm bebegm biraz iri o yuzden 40 haftada normal dogum zor 38 haftam dolunca olmak istiyorum bendr doktorum suni ile dogum yapmayi trklif edebilir bende epidural yaptrm kac saat cektiniz toplam sanci ve suni sanci sirasinda yatiyormusnz
ktnzehra49 Ulkutekin öncelikle Allah evladınızı size bağışlasın acısını göstermesin inşallah 🙏🏻 bende salı günü 38+6 oluyorum ve 1 cm açılmam rahim apzı yumuşamam var doktorum salıya kadar doğum olmazsa salı suniyle başlatalım dedi bende tamam dedim acaba kaç saat içinde açılmanız tamamlandı ve çok dayanılmayacak gibimiydi sancılar salı günü doğum var korkuyorum dikişiniz oldu mu
ZhraB ktnzehra49 bnmle Aynısınz allah yardm etsn bnde oyle korku icndeym nasl olck diye kasılmalarm var hafıf baskı oluyor baklm ne zmn dogum yaparm 🤦♀️😂
Bsraydin ktnzehra49 üçüncü bebegimi bekliyorum en son 2015 te dogum yapmistim ve cok kolaydi hamdolsun. Sancilarin hafif başlaması sabah 8 hastaneye gidiş ve doğum 10.40 hersey bitmişti…ilk dogumumda süreci hizlandirmak için suni sanci verdiler ama.bnce gerek yoksa alinmamali çünkü normal sanciya gore daha siddetli…Rabbim kolaylik versin..summessebile yesserah duasını okudum hep dogumlarda
Nemiretekin Ulkutekin anneniz şehir dışından gelmek için nasıl izin aldı acaba? Benimde doğumuma 10 gün var annem gelemiyor memleketten. Aldığımız uçak biletini iptal ettiler yasak olduğu için babamla arabaylada gelemiyor beni aydınlatırsanız sevinirim. Gurbetteyim tek başıma doğurmak istemiyorum 🥺 bebeğinizi sağlıkla büyütün bu arada ❤️
Gupse Nemiretekin merhaba sorunuzu görünce cevaplamak istedim bende aynı durumdaydım doktordan bir kapıt aldım durum bildirir raporu işte 37. Haftada olup doğum sürecine girmiştir.refakatçiye ihtiyaçı vardır gibi birşeyler yazdı doktor.bu kağıt ile annem memleketten eşim burdan (ankaradan) başvuru yaptı kaymakamlığa….annem için izin çıktı ama eşime çıkmadı.öyle olunca babam gitti başvurdu babam getirdi annemi.eşime izin vermemelerinin sebebi doktor tarih atmamış rapora memur da ben nerden bilim doğum yapıp yapmadığını demiş benim için.öyle olunca gidemedi ama babam son dk izin aldı getirdi…