Arkadaşlar çok görüyorum hamişler korona dan dolayı gidemiyoruz hastaneye diyorlar. Kimi tetanoz asisi zamanı geçiyor diyor kimi detayli ultrason. Bu şekilde de kendinizi ve bebeginizi riske atıyorsunuz. Bahanesiz gidin demiyorum ama bu tarz haftası haftasına belli olan şeylerde tedbirimizi alıp gitmemiz gerekiyor. Döndüğümüzde kendimizi güzelce dezenfekte etmemiz gerekiyor.