ddenizc doğum konusunda bir yorum yapamam , ama tabi ki bilgisi yönünden Prof. Tartışılmaz.. çok iyi de aktarıyor, bilgilendiriyor.. birkaç arkadaşım gitti memnunlardı, yalnız benim duyduklarım hep sezeryan doğum , genelde sezeryandan yana.. Koray hoca normal doğumu destekliyor, ama yapamam dersen sezeryan da yaparız nasıl istersen dedi..