fundaunal46 Bi ben kaldım galiba yarın 41. Haftama giriyorum..... herşeyi yapıyorum tik yok ya sadece kasılma var 😯😯😯
HsynArasinannesi fundaunal46 bende senin izindeyim galiba bende 39+4 oldum bugün hala birşeyimiz yok bakalım doktor da bekle diyor 🙄
fundaunal46 Hanzadeeee ya zaten belirti olsa dersin ki ha belirti var böyle hiç bişey olmayınca insan kafaya takıyor demi. Bi tek rahmim yumuşamıştı yarın kontrolüm var bakalım ne direkler 😯
Duyguslabebegi fundaunal46valla ben yapmıyorum yardımcım var annem de var ben hamileyim hiç bir iş yapamam🤰🏼