Zeynepkrt Selam kızlar 9+1deyim doktoruma sormayı unuttum sizelere doğum şu tarihlerde filan diye bilgi verildi mi Kasım ortası olur diye tahmin ediyorum ama ben belki aynı haftalarda olanınız vardır ?
Halidemat Zeynepkrt merhaba benim 8+3 .Sezeryan olacağım için benim 10 Kasım .Ama normalde 25 Kasım gözüküyor .
Sudeee07 Halidemat daha çok küçük bebiş sezeryan tarihini neden bu kadar erkenden verdi bende 26 haftalık hamileyim doğumla alakalı hiç bişey konuşmadık bi sebebi var mı size hemen tarih vermesinin
Halidemat Sudeee07 daha vermedi tabi ben öyle tahmin ediyorum çünkü 38 de yapıyorum dedi .İlk oğlumun da doktoruydu sezeryan 38 de yapıyor
Zeynepkrt Sudeee07 sezaryen doğumlarda ortalama hafta hemen bilgisayardan otomatik çıkıyor 9ay10gün hesabıyla ilk bebegimde 5haftalık kese görününce ortalama şu tarihler diye bilgi vermişti doktorum kısmetse tabi rabbim hayırlısıyla getirsin o günleri ❤️
Feyzasnl80 Sudeee07 haklısın zaten vermez öyle bişe yok 30 haftayı geçince bunlar konuşulur veya normal doğum düşünürsün açıklığın olmaz sezeryan a alınırsın
Sudeee07 Zeynepkrt doktorum bana da tahmini tarih verdi ilk öğrendiğimiz zaman ama son aylarda doğumla alakalı bilgi verip sezeryan düşünülürse kesin tarih belirliyorlarya o yüzden dedim sezeryan tarihini hemen nasıl verdi diye bana da normal şartlarda 29 temmuzda doğum dedi ilk gittiğimde
Sevdiss_17 Zeynepkrt insallah 4 gune randevuya gidicem gecen ay 24 unde gitmistim sen oruc tutckmisin
Zeynepkrt Sevdiss_17 ben cok agır geciriyorum hergün serum alıyorum mide bulantısı cok kilo verdim sanmıyorum tutabilecegimi
Sevdiss_17 Zeynepkrt benimde var mide bulantim ama kusmamk icin kendimi tutuyorum ilk cok kuauyodum 3 kilo verdim simdi bakiyorumki yedikten sonra cok kotuyum hemen bi seker atiyorum agzima allaha sukur toparladim bende doktoruma sorucam sussuzluga dayanirsam tutcam
Zeynepkrt Sevdiss_17 umarım dikkat et yine de ben yataktan kalakamadım öğrendigimden beri ilkide böyle agır gecmişti yeme içme yok yatıyorum öyle hayırlısıyla bir geçerse şu günler 🦋
Hadibakalim Mehru benim dumduz henuz 1 2 gundur kasik agrim var sanirim buyuyor..bide mide bulantisi durumlarndan 2 kilo verdim
Halidemat Mucizemmm07 son adet 19 Şubat . 38 haftalık sezeryan yapıyor daima doktorum ilk oğlumda öyle yaptı yine öyle yapacağını biliyorum o yüzden 38 haftayı tahmin edebiliyorum
Sudeee07 Feyzasnl80 evet bana da ilk öğrenip gittiğimde tahmini doğum tarihi verdi ama sezeryan ya da normal bişey konuşulması için çok erken son aylarda normal doğum olmayacağı anlaşılırsa sezeryan tarihi belirlenir benim bildiğimde bu kadar küçükken verilmez zaten bayan kendisi hesaplamış sezeryan tarihini doktor dememiş daha
Halidemat Feyzasnl80 zaten şimdi vermedi ilk oğlumda 38 de yaptı yine öyle yapacak biliyorum canım .İkinci çocuğum bu