SecilNarin streste yapma oda kısaltıyormuş.içini ferah tut inşallah iyi şeyler duyacaksın gidince. Ablam kadın Doğum doktoru şuan uzmanlığını almaya çalışıyor ben ilkin ona söyledim oda üniversitedeki profesöre gidip anlatmış. Profesör demiş ki biz bu tarz kısaltmaları sorun olarak dahi görmüyoruz gayet iyi. Çünkü kimisinin rahim ağzı açık şekilde oluyormuş öyle yatarak bekliyorlarmış , o daha zor. Çok şükür biz şuan iyiyiz inşallah böylede devam eder