sumeyra_25 Merhaba internette gördüm çilek yiyip çilek değen elinle bi yerine dokununca bebeğin orasında leke oluyormuş sabah yedim fakat bir yerime dokundum mu bilmiyorum var mı fikri olan
Ravza_Betul21 sumeyra_25 walla ben iki gündür deli gibi yiyorum ve kendime de dokunuyorum ister istemez hiç inanmıyorum böyle şeylere batıl inanç bence
Gozde06 sumeyra_25 yandık o zaman en sevdiğim bayıla bayıla yediğim şey ve çok da yedim hala yiyorum ama dikkat etmedim hiç 🤭🤭 umarım gerçek değildir
1Meftun Hamileliğim boyunca tek yediğim meyve diyebilirim umarım sadece bildiğim gibi hurafedir bu bilgi
[silindi] sumeyra_25 batıl inanç bunlar ya saçmalık tamamen ben hamileliğimin başından beri aşerdiğim tek şey çilek ve her zamanda yiyorum 32+3 haftalık olduk dogru bişey olsa çocugum kırmızı dogar heralde çok saçma takılmayın bunlara😂😂
Tgbb sumeyra_25 sırf bu inanışlardan dolayı yediğim çilekleri yüzüme gözüme bacağıma koluma kulağıma falan sürüp fotoğraf çekip buraya atacağım. Bir de neydi ciğer ve gül müydü onları da yiyeceğim. Gülü de yiyeceğim.
_mucizem_ sumeyra_25 bana batıl inanç gibi geliyor canım tabii bilmem ama 🤷🏻♀️ Ciğer de yedim zeytin de çilek de
sumeyra_25 Sorum şu canlar yiyip yememe değil yedikten sonra çilekli elle bir yerine dokunma bu olayı yaşayan var mı diye sormuştum
bebegim42 Benim oğluşm çilek gibi olmuştur öyleyse. Kaç haftadır yiyorum ve hiç öyle dikkat etmedik illaki dokunmusumdur.
Misssimsek sumeyra_25 bende bugün nerdeyse 1 kilo yedim çok dikkat ettim ama dokunmuş olabilirim biyerlerime. Hurafe diye biliyorum ama gönlümüzü karartmayalim bence 😂😞
Tatlisannedilekk sumeyra_25 arkadaşımın kızının alnında kocaman çilek lekesi var bir arkadaşımında elinin üstünde, çevremde de var böyle bebekte ciğer çilek lekesi olan. Dikkat etmek lazım