Kızlar bir önceki postta bulantlarımdan bahsetmiştim maalesef çare bulamadım. Dün geceden beridir bulantının yanı sıra midemde taş varmış gibi bi his var kafayı yicem artık sürekli afedersiniz geğirme , kusamıyorumda . Bu sorunu yaşayanlr var mı ne yapmam lazım