Hopmummir İçim yanıyor soda su içiyorum fayda edmedi bi alev sanki içimde yaşayan var mı neyden olur 33. Haftalığım
Mekamu Hopmummir böyle zamanlarda içtiğim suyun haddi hesabı olmuyor bir de meyve yiyorum daha çok o da biraz ferahlatıyor.
aysedrk Hopmummir Bende 37 haftalığım başından beri ara ara oluyo kışın ortasında dondurma arıyoduk şimdide havalar ısındı diye kaç haftadır vücudum içim yanıyo soğuk su süt soda faln içiyorum dondurma aynı şekilde sadece o biraz kesiyo