Simgeyanaray Merhaba kızlar, ben 29 haftalık hamileyim alışveriş yapıcamm bebeğime hangi şampuanı önerirsiniz bebek yağıda aynı şekilde neler kullandınız yada neler aldınız?? 😊
iremgun Simgeyanaray şampuan mustelaya karar verdim ıçerik olarak güzel, bebek yağı yerine saf zeytinyağı yapıyoruz onu kullanıcam doktorun da önerisiyle.
Kvlkgzmerhn Uygun bişey ariyorsaniz yıldızlar listesinde zararsız alkolsuz baby me ebebegin kendi sampuani 750ml si 11 tl 🙏😌
gmzmg Simgeyanaray 3 aya kadar bebek yağı önerilmiyor diye okumuştum. mustela saç vücut şampuanı ve nemlendirici losyonunu aldım. pişik kremi desitin. bir de mumsy natural pişik kremi aldım.
bilaloguzunannesi Simgeyanaray şampuan ve bebek yağını sebamed aldım pişik kremini de sudocrem aldım 😊
zgih765 Benim de size önerim minoris in şampuanı kesinlikle göz yakmıyor ve organik ayrıca sonrasında minoris nemlendiriciyi kullanıyorum yağ etkisi de veriyor masaj yaparak uyguluyorum banyo sonrası o lafta rahatlıyor ki hemen uyuyor