Arasers 35 haftalık gebeyim dünden beri ara ara gözlerim bulanık görüyor, internetten baktım gebelik zehirlenmesi olabilir bu durumu yaşayan varmı
Linasuannesi Arasers bütün açıklamalarda gebelikte görme bulanıklığı olur diyor bendede oluyor bide burun tıkanıklığı yani bunlara normal deniyor ama bi kaç sıkıntın daha var bencede git kontrole inşallah normaldir herşey🙏
Busratm Arasers Tansiyonunuza bakabiliyorsanız mutlaka tansiyon takibi yapın. Doktorunuzu bilgilendirin. Dediğiniz gibi gebelik zehşrlenmesinin belirtisi olabilir. Tansiyon düşmesine de bağlı olabilir. Ben sizin yerinizde olsam hastaneye gidemesem bile sağlık ocağına gider bir idrar tahlili baktırırdım protein var mı diye.
Kubs Tansiyon yüksekliği de var mı birkaç belirtisi var diye biliyorum. Bir arkadaşımın 28. Haftasında başına gelmişti baya ciddi bi konu belirtilere bir bak kaçı var sende diye. Allah korusun inşallah yoktur şüpheleniyorsan zaman kaybetmeden gitmelisin bebekte sende tehlikeye girersiniz
Arasers Kubs bulanık görme, baş ağrısı, bide arada başım dönüyor midemde değişik bi ağrı var ama uzun sürmüyor sürekli gelip gider gözümde dün gece oldı bu gece oldu sizce tehlikeli mi pazartesi hastaneye gitmeyi bekliyimmi acille hemen gideyimmi
busraydinli Arasers bir yerde okumuştum gebelikte bulanık görme olabiliyormuş gözleriniz bozuldu zannetmeyin yazıyordu. 32. Haftamdayım bende de var bulanık görme ama onun dışında hiçbir belirti yok zehirlenme gibi düşünüp araştırmadım hiç
Arasers busraydinli ya aslında bulanık şu şekil oluyor mesela az önce kuran okudum biraz geçti gözlerim görmemeye başladı harfleri seçemedim dün gecede eltimle sohbet ederken gözlerimin onj görmemeye başladığını anladım yoksa bulanık görme hep yok aniden oluyor
Arasers Linasuannesi ama son ayda çok riskli miş bu tarz şeyler eşim burda değil kendi evimde de değilim hastanede desen hastalık var o yüzden kessin bişeyle gitmek istiyorum hastaneye ben normalde 34 haftalık hamileyim doktorun dediğine göre 36 sizce doğum yapsam küveze alırlar mı bebeği
busraydinli Arasers hastaneye gitmek yerine doktorunu arasan belirtilerini anlatsan belki de normal bugünlerde diyecek. İçin rahat eder en azından
Linasuannesi Arasers 36 da alınmıyor kuveze die biliyorum bende 36 yım ama bebişin solunum sıkıntısı yada başka bi sorunu varsa alırlar heralde
Linasuannesi Arasers canım küveze alma sebepleri solunum sıkıntısı ciğer geliştirici yaptılarmı sana 34 te evet alınıyor küveze ama doktorun daha iyi bilir sen bunları düşünme alıcaz dedimi doktorun güzelce beslen sen düşünme bunları
Arasers Linasuannesi gidemedim ki doktora şükür şuan a kadar bi düşük veya erken doğum riskim olmadı sadece gözlerim bulanık görmeye başlıyor ve bi anda kör olacak dereceye giriyorum Sabahta çevirdim başımda ağrıyor hastaneye gitmek istesem eşim yanımda değil suriye de anlasam çok kötü bişey var giderim