Tatlis Kızlar bişey merak ettim.. devlette ya da özelde sezaryen ya da normal doğum da.. hastane kıyafet mı veriyor.yoksa geldiğimiz kıyafetlerle mı tamamlıyoruz doğumu?
Canan_gun55_ Tatlis yok canım hastane kıyafet veriyor senin bisey almana yada goturmene gerek yok sen sadece pijama takimi götür canim
Kiwi12 Tatlis devlette doğum yapmıştım ben altı açık elbise şeklinde bı gecelikle doğuma girmiştim altı açık olması kolaylık sağlıyor ama o hep kan olmuştu oyuzden yanına 2dr yedek düğmeli onu gecelik al pijama gibi emzirme kolaylığı sagliyr
Tatlis Deletedmom328 https://m.modanisa.com/dogum-elbisesi-turuncu--hubla-design-1451814.html?ck=1trtryqwsd-2
iremgun Tatlis hastane direk veriyor canım bir şey almana gerek yok ilk defa görüyorum hatta bunu ben
Fadime3543 Tatlis ben bunun sarı rengini aldım 85 TLye ,dedim herşeye para veriyoruz bunada vereyim 😂ameliyat önlüğü giymek istemedim yıkanıyor birdahaki doğumdada kullanırım
Ravza_Betul21 Devlette arkası açık ameliyat önlüğü veriyorlardı ama kaldırılmış şimdi vermiyorlarmış kendi gittiğin elbiselerinle doğum yapıyormuşsun. Ama özeli bilmiyorum şimdi
244fe Ozelde citciyli elbise verdiler dogumdan sonra pijama takımı giydim devlette gittigim kiyafetle dogurdum allahtan etek giymistimde kolay oldu
cokkasmabeabi Tatlis doğumhaneden çıkarken de hemşirenin yardımıyla geceligimi giymiştim normal doğum olursa gecelik giyin mutlaka daha rahat oluyor.
Ravza_Betul21 cokkasmabeabi Diyarbakır’dayım ben. Ablam Eskişehir de orda da önlükler kaldırılmış dedi İllere göre değişiyor olabilir ama bildiğik kadarıyla artık yok normal doğumda
Ae12_3 Ay devlette vermiyorlarmı o önlükten🙄 ben oğlumu özelde doğurmuştum giydim onlardan odamda tertemiz geceliğimi giymiştim şimdi mecbur şehir hastanesinde doğuracağım gidince sorucam merak ettim🤔
Ae12_3 Ay devlette vermiyorlarmı o önlükten🙄 ben oğlumu özelde doğurmuştum giydim onlardan odamda tertemiz geceliğimi giymiştim şimdi mecbur şehir hastanesinde doğuracağım gidince sorucam merak ettim🤔
cokkasmabeabi Ravza_Betul21 anladım ankaradayim ben ilk doğum özelde oldu bu muhtemelen devlette olacak o yüzden sormak istedim teşekkürler
Ravza_Betul21 Vefa83 kontroller için Genesis Seval hocaya gidiyorum ama doğum için henüz karar vermedim