Bgmbyz Sibel bakiye çivaş a gidiyordum ama değişiyor artık poliklinik 2 tane olduğundan artık perinataloğa gitmem gerekiyor cok iyi ama doktor cuma gittim ismini bilmiyorum ama cok iyiydi her soruma cevap verdi gayet iyi bilgilendirdi artık takibimi kendisi yapacak çarşamba tekrar gideceğim